חבילת יוגה באי לפקדה

טיול מאורגן – חבילת יוגה באי לפקדה בליווי צוות "לפקדה יוון"

האי "לפקדה" שבמערב היבשת היוונית נחשב לאי היפה ביוון. במרחק נסיעה לא רב מאתונה מתגלה גן עדן במלא מובן המילה, עם נוף פסטורלי וים תכול סביבו, מקום בו מתמלאת הרמוניה בין הטבע לאדם והמים מתחברים לשמיים.יוגה-חוף-המערבי

חופי "לפקדה" נמנים בחופים היפים ביותר ביוון, מצידו האחד של האי החופים הינם חוליים הנושקים למי ים בצבע טורקיז עמוק ומצידו השני פרושים חופים זרועי חלוקי אבן אליהם זורמים גלים של מי ים בצבע ירקרק.

האי לפקדה מורכב ברובו מסלע גיר, את הצוקים המרהיבים ניתן לראות ולחוות בכל פינות האי, את הצוקים הללו ניתן לראות גם מתחת למים, ראות המים וצלילותם הינה נדירה ונובעת מגרגירי החול הכבדים שאינם צפים ומאפשרים ראות מרהיבה ומושלמת, במרחק של מטרים ספורים ערב רב של דגים בשלל צבעים , אלמוגים מיוחדים וכוכבי ים רבים.

הים "היוני" הסובב את האי לפקדה, מציע שוניות מרהיבות, קירות, מדרונות תלולים ומערות מדהימות.

"האי לפקדה" מאפשר לך להתמזג עם הטבע, להתחבר עם עצמך ולהתמלא בחוויה חד פעמית ובלתי נשכחת של שמחת חיים וחופש.

צריך להגיע כדי להאמין…

מלון הבוטיק סרניטי ממוקם מעל הכפר אתני (Athani) באי ומתקיימת בו סדנת יוגה בת שבוע. זו סדנה המאפשרת לכל אחד להתחבר אל הנפש הפנימית שבו, ולהתמזג עם הטבע והנוף שמסביב. מדי בוקר עורכים ישיבת בוקר למדיטציה והתבוננות, לומדים תרגילי נשימה, מתעמקים בפילוסופיה והפסיכולוגיה שבתהליכי היוגה ומתרגלים פרקטיקה של יוגה. אחרי שבוע במלון ובסדנה הזו, מרגישים כמו חדשים, משוחררים ומאושרים.

החבילה כוללת:

– הסעה משדה התעופה אתונה ללפקדה וחזרה.

– לינה במלון למשך 4 לילות, 5 ימים.

– 2 ארוחות ביום – תפריט בריא ועשיר

– 2 טיולים באי עצמו,כולל ביקור בחופים היפים ביוון ,טברנות , הפלגה בין האיים היונים ,הדרכה צמודה , האי הינו אחד האיים הקסומים והיפים ביותר ביוון , עדין בתולי ואותנטי.

טיסות:

כדאי להזמין מקומות כמה שיותר מוקדם !!!!

טיפולים שהספא מציע:

עיסויים שוודי, עיסוי רפואי ,עיסוי רקמות עמוק ,עיסוי ספורטאים ,רפלקסולוגיה

כל הטיפולים מלווים ממוצרים טבעיים בלבד של חברת פלומה-ים המלח וכמו כן, משולב עם טיפול פילינג בטכניקת עיסוי מיוחדת לניקוי עמוק של שכבת הפידרמית של העור.